مروزه استفاده از پوستر دیواری در منازل ایرانی رواج پیدا کرده و زیبایی دوچندانی را به خانه شما هدیه می کند. یکی از انواع پوسترهای دیواری، پوستر سه بعدی گل می باشد که به واسطه سه بعدی بودنش، فضای واقعی و طبیعی را به منزل شما می دهد و همین موضوع می تواند بسیار جذاب باشد. شما در این مقاله با این نوع پوستر آشنا خواهید شد.

پوستر سه بعدی گل و اجرا روی دیوار منزل

پوستر سه بعدی یا همان کاغذ دیواری سه بعدی چند سالی است که بسیار مورد توجه قرار گرفته و طرفداران بسیاری پیدا کرده است. از این نوع پوستر معمولا در منازل و برای طراحی داخلی مکان های این چنینی استفاده می شود. اما در برخی موارد می توان از برخی طرح های خاص هم برای طراحی دکوراسیون داخلی دیگر مکان ها نیز استفاده کرد. یکی از طرح های پرطرفدار، پوستر سه بعدی گل می باشد که در هر نقطه از منزل تان می توانید از آن استفاده نمایید. پوسترهای سه بعدی در ابعاد مختلفی تولید می شوند و بسته به نوع ابعادی که انتخاب می شود، می توان آنها را دسته بندی کرد. معمولا پوسترهای سه بعدی یا در ابعاد استاندارد و یا ابعاد سفارشی عرضه می شوند. شما بنا به نیاز تان می توانید از ابعاد مورد نظر خود استفاده نمایید. پوستر سه بعدی گل قابلیت نصب بر روی تمامی دیوارهای منزل را دارا می باشد. اما این که دقیقا کجا باید پوستر دیواری را نصب کرد، به سلیقه شما و البته نظر طراحان دکوراسیون بستگی دارد. عموم افراد از پوستر سه بعدی گل، در دیوار کناف پشت تلویزیون یا اتاق خواب استفاده می کنند. البته همانطور که گفتیم این شما هستید که تعیین می کنید از کاغذ دیواری تان در کدام محل استفاده کنید.

پوستر سه بعدی گل

لزوم هماهنگی دکوراسیون داخلی با طبیعت و نقش پوستر دیواری در این رابطه

همانطور که مستحضر هستید ما در این مقاله سعی داریم تا شما را با پوستر سه بعدی گل آشنا کنیم و از اهمیت استفاده از این طرح در دکوراسیون منزل با بهه وجد آووردن حس طبیعت با شما سخن بگوییم.حال شاید این سوال پیش بیاید که چرا هماهنگی دکوراسیون داخلی با طبیعت و طرح های طبیعی مانند گل اهمیت دارد و اصلا پوستر دیواری چه نقشی در ایجاد این هماهنگی ایفا می کند؟ در پاسخ با این سوال، باید به این نکته اشاره کنیم که امروزه بخش اعظمی از زندگی مردم به درون آپارتمان ها کشیده شده است؛ جایی که به واسطه محدودیت فضا نمی توان به راحتی با طبیعت زندگی کرد. اما این موضوع نباید شما را ناامید کند. شما می توانید باز هم از زیبایی دو چندان طبیعت بهره مند شوید. پوستر طرح گل و مخصوصا پوسترهای هلندی، هدیه ویژه ای برای شما هستند که دوباره با طبیعت آشتی کنید و فضای آپارتمان های مدرن را با طبیعت واقعی پیوند بزنید. از طرفی این طرح طبیعی در کنار تمام المان های مدرن منزل تان می تواند هماهنگی ویژه ای را به دکوراسیون منزل تان بدهد.

پوستر سه بعدی گل

مزایا استفاده از پوستر دیواری سه بعدی

خرید پوستر سه بعدی گل می تواند مزایا فوق العاده زیادی برای شما داشته باشد؛ خصوصا برای افرادی که در منازل کوچکتری زندگی می کنند و امکان داشتن یک دکوراسیون داخلی مناسب را از دست داده اند. یکی از مزایا خوب پوستر سه بعدی گل، متنوع بودن طرح های آن است. از این رو دست شما در طراحی دکوراسیون داخلی منزل تان کاملا باز است و می توانید طرح مد نظرتان را انتخاب نمایید. قیمت کاغذ دیواری سه بعدی گل معمولا قیمت تقریبا یکسانی با دیگر انواع کاغذ دیواری دارد و این موضوع بسیار جذابی می باشد. عموما پوسترهای سه بعدی به واسطه همین ویژگی سه بعدی بودن شان، فضای منزل شما را بزرگتر جلوه داده و می تواند نقش بسیار موثری در طراحی دکوراسیون داخلی شما ایفا کند و همان طور که گفتیم در منازل کوچک بسیار مفید است. تمامی کاغذ دیواری های سه بعدی ما قابلیت شستشو داشته و دیگر نیازی نیست، نگران کثیفی ها و لک های روی دیوار تان باشید. شما به راحتی می توانید با یک دستمال مرطوب و کمی مواد شوینده کاغذ دیواری تان را مثل روز اول کنید. از همه این ها گذشته نصب پوستر سه بعدی بسیار آسان بوده و تفاوت خاصی با نصب دیگر انواع کاغذ دیواری ندارد.

کاغذ دیواری گل

کاربردهای پوستر هلندی در دکوراسیون بخش های مختلف منزل

همان گونه که در ابتدای این مقاله نیز عرض کردیم از پوستر سه بعدی گل می توان در بخش های مختلف و در مکان های گوناگون استفاده نمود. اما عموما از این نوع کاغذ دیواری در برخی بخش های خاص منزل استفاده می شود. افرادی که از کاغذ دیواری سه بعدی استفاده می کنند. اما برای قسمت پذیرایی، از پوستر سه بعدی پشت تلویزیون استفاده می کنند و دیوارهای اطراف کاملا ساده و یک دست هستند. این یک ترفند بسیار خوب برای طراحی داخلی منزل می باشد.در برخی موارد هم دیده شده است که از پوسترهای سه بعدی پیوسته برای دو دیوار استفاده می شود که زیبایی خاصی به منزل تان می دهد. شما همچنین برای دیگر بخش های منزل، نظیر اتاق خواب یا سرویس بهداشتی هم می توانید از این نوع کاغذ دیواری استفاده نمایید.

کاغذ دیواری گل

پوستر سه بعدی گل

نکات مفید در خصوص سفارش کاغذ دیواری گل و نصب آن

بد نیست در انتهای این مقاله شما را با چند نکته مهم در خصوص سفارش پوستر دیواری آشنا کنیم. اول این که ابتدا نیازسنجی های لازم را انجام دهید و سپس برای خرید کاغذ دیواری اقدام کنید. اگر از منزل تان عکس بگیرید و سپس برای خرید اقدام کنید، می تواند به شما در انتخاب طرح مناسب تر کمک کند.قبل از خرید کاغذ دیواری، می بایست متراژ دیوار مورد نظر و یا بخش هایی که می خواهید کاغذ دیواری کنید را داشته باشید و سپس با توجه به متراژ کار به اندازه کافی پوستر خریداری نمایی

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *